زیستمون

آموزش زیست شناسی دبیرستان و کنکور

زیستمون

آموزش زیست شناسی دبیرستان و کنکور

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

با عنایت به اتمام برگزاری آزمونه های سراسری ورودی دانشگاه 1401 در اوایل تیر ماه سال جاری؛ به اطلاع داوطلبان می رساند که طبق اعلام سازمان سنجش، نتایج اولیه داوطلبان به همراه کارنامه آن ها در این آزمون تا آخر امشب یعنی 11ام مرداد ماه اعلام می شود. 

داوطلبان لازم است از اواخر امشب به سایت سنجش مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات داوطلب خود، کارنامه خود و نیز رتبه های به دست آورده را مشاهده نماید. 

 

بعد از مشاهده کارنامه لازم است که داوطلب روز جمعه دوباره به سامانه مراجعه و دفترچه انتخاب رشته را دانلود و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند. 

 

بعد از مطالعه آموزش انتخاب رشته و ظرفیت پذیرش هر دانشگاه، با توجه به رتبه ای که به دست آوردید و نیز رشته های مورد علاقه، کد رشته هایی رو از دفترچه انتخاب و یادداشت میکنید. 

 

در نهایت روز دوشنبه هفته بعد برای انتخاب رشته به سایت سنجش مراجعه و نسبت به درج رشته های انتخابی تا تعدادی که سازمان مشخص کرده وارد کنید. لزوم بر پر کردن تمامی فیلدهای انتخاب رشته نیست. 

 

  • برای انتخاب رشته در دانشگاه های آزاد و پیام نور باید هزینه جزئی پرداخت کنید. برای این کار روز انتخاب رشته به قسمت خرید کارت سایت سنجش رفته و در آن جا کارت مربوط را بخرید. باید توجه کنید که اطلاعات و سریال کارت را باید موقع انتخاب رشته درج کنید و گرنه صرف پرداخت هزینه و خرید کارت، مانع قبولی و پذیرش شما در رشته مربوط خواهد شد.

  • برای انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه هایی که برای ورود مراحل مصاحبه و تحقیق نیز دارند، همینطور است باید هنگام انتخاب رشته کارتی را بخرید و اطلاعاتش در همان موقع درج کنید. 

  • برای آن دسته از رشته هایی که مصاحبه دارند، نتایج اولیه انتخاب رشته زودتر و در اوایل شهریور اعلام خواهد شد. سپس داوطلب برای مصاحبه به محل های معرفی شده مراجعه خواهد کرد. پس از آن نتیجه نهایی قبولی همراه سایر رشته ها در اواخر شهریور اعلام خواهد شد.

نظرات (۱)

از استرس مردیم 🥺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی