زیستمون

آموزش زیست شناسی دبیرستان و کنکور

زیستمون

آموزش زیست شناسی دبیرستان و کنکور

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان تاکید کردند: «معلم باید کیفیت و جایگاه علمی مناسب و خوبی داشته باشد همچنان که از لحاظ دینداری و تربیت و اخلاق نیز در درجه بالا و قابل قبولی باید باشد. ایشان یادآور شدند که با این که از لحاظ کمیت، در زمان کنونی کمبود داریم و تعداد بازنشستگان از تعداد ورودی های جدید بیشتر خواهد بود اما نبایستی در گزینش و تربیت معلم اهمال و کوتاهی به عمل آید . باید ساز و کارهایی طراحی شود که رتبه های برتر و دانش آموزان با استعداد و برتر وارد این حوزه شوند و طوری نشود که رتبه های پایین تر سراغ این مسئله بروند.»

  • معلم جوان

رهبر معظم انقلاب در سخنانشان در دیدار با معلمان خاطرنشان کردند که هدف از دیدار با معلمان نمایان کردن نقش معلمی و ارزش آن در جامعه و در افکار عمومی جامعه است. ایشان گفتند ما میخواهیم معلّم شناخته بشود، ارزش معلّمی در افکار عمومی مردم یک ارزش تثبیتشده و ماندگاری باشد که الان اینطور نیست.

  • معلم جوان

ما از لحاظ تصمیم، قانون و سند خوب هیچ کمبودی نداریم

پنجشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۱۵ ب.ظ

رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان در ابتدای سخنانشان نکته مهمی را متذکر شدند که ما از لحاظ مسیر و سندهای خوب مشکلی نداریم و آن چه که باید تقویت شود عمل به این اسناد مهم است که همه شما معلمان می دانید باید به چه چیزی برسید. ایشان در سخنانشان فرمودند:

 

 

  • معلم جوان

هنگام وقوع رعد و برق در خانه چه باید کرد؟

پنجشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۴:۵۴ ب.ظ

رعد و برق نیروی خطرناکی هست که می تواند حتی در خانه نیز به شما آسیب برساند. در واقع، یک سوم آسیب های ناشی از رعد و برق در داخل خانه اتفاق می افتد. اگر رعد و برقی به خانه شما برخورد کند، می تواند از طریق وسایل الکترونیکی متصل به برق مثل کلیدهای روشنایی و حتی لوله کشی به شما برسد. دیوارها و کف های بتنی نیز می توانند خطرناک باشند. آنها اغلب دارای میلگردهای فلزی داخلی هستند که جریان الکتریکی را هدایت می کنند...

  • معلم جوان

دفترچه سوالات کنکور کارشناسی ارشد 1401 + کلید + منتشر شد

سه شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۷:۳۱ ب.ظ

برای خواندن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

  • معلم جوان