زیستمون

آموزش زیست شناسی دبیرستان و کنکور

زیستمون

آموزش زیست شناسی دبیرستان و کنکور

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

اگر شما رشته  دلخواه ه خود را برای انتخاب در کنکور امسال انتخاب کرده اید اما نمی دانید در کدام دانشگاه تحصیل کنید ؛ این پست مخصوص شماست .

واقعیت این است که منبع معتبرى که بر اساس یک نظام جامع ارزیابى کیفیت، دانشگاهها را دسته بندى کرده باشد و بواسطه آن بتوان دانشگاه ها را از لحاظ مؤلفه هاى کیفیت انتخاب کرد وجود ندارد. مبناى انتخاب دانشگاه بیشتر بر مبناى شهرت و اعتبار دانشگاه است؛ بنابراین براى این منظور می توانید به سایت دانشگاه موردنظر مراجعه و اطلاعات لازم را کسب نمائید. هر چند منابع دیگرى نیز وجود دارند اما با توجه به محدودیت زمانى، سایت دانشگاه معتبرترین منبع در دسترس است.

 

اما عواملی دیگری هم تاثیرگذار است، علاوه بر اعتبار دانشگاه که برای مدرک پایان تحصیل تاثیرگذار خواهد بود و نیز کیفیت آموزش و یادگیری شما در آن دانشگاه، باید به نکات دیگری هم توجه کنید. مثل رفت و آمد و اسکان، هزینه ­ها، کیفیت امکانات رفاهی از جمله، کلاس های جذاب، خوابگاه های مناسب، غذاخوری، باشگاه های ورزشی، سالن اجتماعات و .... . شاید بگید اینا چیزی نیستند و مهم نیستند اما علاوه بر آن چیزی که می خوانید و یاد میگیرید محیط نیز مهم است. شما حداقل 2 سال برای کاردانی و بالاتر برای مقاطع دیگر، در آن دانشگاه به سر خواهید برد پس باید دقت کنید و اطلاعات کافی را از مراجع مطلع قبل از ورود به دانشگاه کسب کنید. بعد از این رتبه های علمی اساتید که در کیفیت علمی و آموزش شما مفید خواهد بود. هر چه اساتید با تجربه و با دانشی داشته باشید موفق تر خواهید بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی